رییس مجمع امور صنفی استان اصفهان: همه واحدهای صنفی باید مالیات پرداخت کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 583
نویسنده : حامد عابدی

رییس مجمع امور صنفی استان اصفهان گفت: مجموعه اصناف به پرداخت مالیات معتقد هستند و هر واحد صنفی همواره باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، عباسعلی بصیرت عصر روز گذشته (سه شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 35 درصد از جمعیت کشور از راه فعالیت‌های اصناف ارتزاق می‌کنند، اظهار کرد: تشکیلات اصناف به صورتی است که واحد صنفی، اتحادیه، مجمع امور صنفی، نمایندگان استان، شورای عالی اصناف و هیئت عالی نظارت بر اساس مصوبه مجلس فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سه میلیون واحد صنفی در كشور در حال فعالیت است، افزود: از این تعداد 210 هزار واحد در استان اصفهان و در حدود 100 هزار واحد در شهر اصفهان فعالیت می‌كنند که مشمول ارایه اظهارنامه مالیاتی هستند.

رییس مجمع امور صنفی استان اصفهان ادامه داد: مجموعه اصناف به پرداخت مالیات معتقد هستند و هر واحد صنفی همواره باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کند.

وی عنوان کرد: طی دو سال گذشته در زمان تصویب بودجه‌ برای هزینه‌های جاری به بحث مالیات نیز توجه ویژه‌ای شده است و در صورتی که مودیان مالیاتی به ارایه اظهارنامه مالیاتی توجه نکنند از معافیت‌های مالیاتی محروم می‌شوند و احتمال جریمه شدن آن‌ها نیز وجود دارد.

بصیرت تاکید کرد: صاحبان مشاغل با ارایه اظهارنامه مالیاتی تا پایان تیرماه از معافیت مالیاتی به میزان پنج میلیون و 820 هزار تومان استفاده كنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجامع و اتحادیه‌ها به دلیل غیر انتفاعی بودن اظهارنامه مالیاتی ارایه نمی‌کرده‌اند، گفت: در حال حاضر این مجموعه‌ها مکلف به ارایه اظهارنامه مالیاتی شده‌اند.

رییس مجمع امور صنفی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 75 درصد از واحد‌های صنفی اصفهان پروانه کسب خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: واحدهای فعال در شهر اصفهان که شامل واحدهای دارای پروانه و بدون پروانه است كه هر دو دسته باید اظهارنامه مالیاتی ثبت كنند.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: